Așa cum am arătat anterior la I.T.P.F. Iași sunt probleme mari cu logistica operativă.
Referitor la domnul de pe „tronul” Inspectoratului: cum îndrăznește cineva din subordine să-l informeze despre problemele cu logistică de la sectoare, dumnealui le amintește de indicatorii pe care trebuie să-i realizeze lunar pentru a avea ce raporta la superior….care, umblă vorba, nu prea îl agreează….o fi știind domnia sa ceva!
Politica pumnului în gură este cea mai simpla și ușoară metodă managerială la îndemâna unui manager nepregatit….
Se face că muncește….probleme nu sunt ….liniștea este garantată….
Și asta se întâmplă de ani de zile ….bine o mai duc unii!
Domnule inspector, azi vă mai trimitem niște poze, cu o ghicitoare nouă. La prima nu ati reușit să răspundeti…poate era prea complicat tâlcul.
Oare acele autospeciale din imaginile prezentate în continuare nu afectează imaginea instituției când sunt văzute de cetățeni?
Parcă una din atribuțiile de „Șef ITPF” Iași era și imaginea Instituției pe care aveți obligația să o coordonați.
Se pare că nu vă preocupă această obligație atâta timp cât, vorba aceea.. aveți subalterni pe care puteți să-i hăituiți după bunul plac și în funcție de frustrările matinale…..
Și tot ca o ghicitoare ….
Nu mai forțați unii șefi de sector să muncească câte 17 ore în zilele de sâmbătă…..doar le semnați pontajul …..poate au și familie și sunt surmenați de activitatea intensă de luni până vineri …..
Oare v-ați prins de cine este vorba sau…necesită mult efort?
P.S.
Este normal să nu fie timp și chef pentru problemele grave cu care ne confruntăm dacă se consumă toată energia pentru a selecta persoanele agreate pentru delegările pe frontiera de vest….
Acestea sunt problemele importante pe care le patronează „Șeful de Inspectorat ” Iași….
Domnule Ministru Predoiu , până nu o să schimbați politrucii din cadrul Poliției de Frontieră si pâna nu o să dați afară prin ușa din dos toți managerii ce țin cu dinții de scaune și distrug din temelii această armă, sunt slabe șanse sa intrăm în Schengen.