Realitatea din Politia de Frontiera

O armată întreaga de securisti se straduie să puna merele si frunzele în copaci pentru comisia Schengen, mai rau ca pe timpul raposatului; să încerci acum în cateva luni să înflorești poliția de frontieră, cand ani de zile ai subfinanțat-o/ când ani de zile ai încercat să sustragi prin orice mijloace banii europeni veniți pentru dotarea acesteia/ când ai politizat la maxim această armă, înseamna că sunteti cei mai mari excroci, dacă vă mai și merge înseamnă că suntem pierduti de tot si nu mai avem nici o șansă să ne facem bine.
Realitatea din POLIȚIA DE FRONTIERĂ nu o prezintă aceste persoane, realitatea încercăm să o prezentăm noi în câteva materiale pentru cei ce au urechi să asculte și ochi să vadă și o să luptam ca această realitate să fie cunoscută întregii lumi.
REALITATEA : – una din cele mai mari probleme cu care se confruntă polițiștii de frontieră sunt procedurile de lucru care sunt un dezastru și care nu fac altceva decât să îngreuneze extrem de mult munca polițiștilor, să crească birocrația și să favorizeze contrabanda și migratia. Proceduri de lucru ce au fost creeate de oameni ce pretind a avea vaste cunosțințe și care în realitate sunt total pe lânga subiecte sau mai rău sunt în interesul altor persoane și nu a statului roman sau a poliției de frontieră, persoane arogante atotștiutoare ce nu acceptă sfaturi și propuneri din partea nimanui. Tot tragem sperante că pana la urma, un procuror curajos și deștept îi va trage la răspundere și îi va trimite în judecată pe cei care au întocmit astfel de proceduri de lucru ce au dus la subminarea statului roman.
O alta mare problema o reprezinta dotarea, dotarea a ramas la un nivel extrem de
jos, 80% din autospeciale si tehnica de supraveghere sunt extrem de degradate, banii acordati pentru mentenanta au fost extrem de putini. Pe langa faptul ca banii alocati au fost putini avem date ca s-au mai si furat din fondurile alocate, intrucat plecau in service cu mai multe probleme de rezolvat sise intorceau cu problemele nerezolvate dar cu facturi de plata supraevaluate.
O alta mare si critica problema este lipsa de personal, avem o criza de personal
imensa, avem cel mult o patrula la 15 km de frontiera, cand in mod normal si eficent ar trebui sa existe o patrula la 2-3 km, pe langa faptul ca avem o distanta atat de mare de acoperit cu o singura patrula, de cele mai multe ori aceasta este pedestra si fara o dotare coespunzatoare.
O alta mare problema sunt punctele de trecere de la frontiera externa, acestea in
cea mai mare parte sunt in administrarea finantelor ceea ce creeaza mari probleme; fiind in administrarea finantelor politia de frontiera nu le poate gestiona si organiza, arterele de intrare iesire sunt extrem de putine, cabinele politistilor de frontiera sunt extrem de mici si inghesuite si fara o dotare corespunzatoare, camerele de supraveghere din puncte aproape niciodata nu functioneaza. Pe langa aceste probleme enumerate mai sus mai apar si problemele legate de organizarea politiei de frontiera cum ar fi: – softurile de lucru care genereaza foarte multe erori, aparatura pe care se lucreaza este extrem de veche si de neperformanta, de procedurile de lucru nici nu mai vorbim intrucat acestea nu se pot respecta niciodata, daca s-ar respecta atunci punctul de trecere ar fi in permanenta blocat. Lipsa de personal isi spune cuvantul si aici, colegii sunt nevoiti sa luceze intr-un ritm foarte alert pentru a suplimenta lipsa de personal si este evident ca ritmul alert impreuna cu softurile defecte si cu multe erori, conduc la greseli involuntare foarte mari.
Salarizarea politistilor de frontiera este o alta mare problema, dorim sa pazim
granitele Schengen cu salarii de mizerie, daca politistii de frontiera din alte state au salarii ce pornesc de la minim 3000 euro, noi inca ne rugam sa se aplice legea salarizarii inghetata de doi ani de zile.
În dușmănie națională au ticluit pentru demoralizarea ministerului neaplicarea legii salarizării unitare iar în zilele acestea de creștere dezastruoasă a inflației nu mai știe nimeni ce are de făcut (actualizarea venitului cu inflația este o glumă proastă).
Nu au bani la buget dar de cumpărat flote auto au găsit…..oare cum vor asigura mentenanța la BMW dacă nu au fost în stare să asigure minimul necesar de mentenanță la Dacia , în curțile sectoarelor adunându-se adevărate cimitire de autosoeciale de parcă ar fi societăți de dezmembrări

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Sari la bara de unelte